Spurado - trin for trin
SÅDAN FUNGERER SPURADO
Sådan fungerer Spurado
Spurado er digital sporbarhed af biomasser eller madaffald. Det er ofte lovpligtigt at kunne dokumentere, hvor og hvornår forskellige affaldstyper er blevet transporteret.
Spurado automatiserer handelsdokumenterne, og løsningen består af iOS tablet app, som anvendes af chaufføren. Derudover består den af webportal til administrationen.
Lidt af det appen kan
Spurado appen kan hentes direkte i Apples App Store til iPads. Dermed er den let tilgængelig, hvis du har brug for flere brugere.
Appen indeholder en lang række funktioner, som kort er beskrevet nedenfor.

PRÆDEFINERET INDHOLD I KENDTE TANKE/LAGRE
Indholdet i hver tank kan prædefineres. Dermed sparer chaufføren tid og der opstår ingen fejl i registreringerne.

BROVÆGT INTEGRATION
Appen integrerer direkte med brovægte, så den korrekte afmåling foregår digitalt. Hvis der ikke er brovægt er lastekapaciteten sat til standard værdi, men mulighed for at justere.

PICK UP OG DROP OFF STEDER TYDELIGT MARKERET PÅ SATELLITKORT
Når lastbilen nærmer sig destinationen, slår appens navigation over på satellitmode og viser tydeligt, hvor tanken er placeret og hvordan adgangsvejen dertil er.

OFFLINE FUNKTIONALITET
Appen fungerer også i offline tilstand, da du ofte kan risikere at være uden for dækning eller forstyrret af metalvægge i haller. Når lastbilen igen får forbindelse, synkroniserer den automatisk ændringer der lavet i offline tilstand.

BEREGNING AF AFSTANDE OG REJSETID FRA PICK UP TIL DROP OFF
Spurado løsningen beregner både rutens længde i kilometer og i tid. Det sker automatisk og tilføjes til journalen, kort tid efter endt transport.

NPK-VÆRDIER OG TØRSTOF PROCENTER
Tilføj relevante nøgletal til journalen, så det et let at lave afregninger med landmændene. Det giver samtidig et godt overblik over kvaliteten af biomasser fra sted til sted.
Webportal
Administrationen i biogasanlægget eller transportøren styrer løsningen fra en webportal.
Herfra håndteres alle adgange og der kan trækkes diverse rapporter.

BRUGERSTYRING
Håndtér hvem der har adgang til hvad og hvor længe.

LAGERSTYRING
Overblik over lager indhold med til- og afgang. Enkelt overblik med forskellige nøgletal.

MASSEBALANCE OVERBLIK
Hold øje med massebalancen for at sikre den ikke kommer i ubalance i forhold til gældende regler.

KUNDESTYRING
Håndtér kunderne og skab et klart overblik gennem Spurado løsningen.

PRODUKTSTYRING
Håndtér produkter og registrér indholdets værdier.

UDTRÆK AF RAPPORTER
Udtræk rapporter i præcis de formater der passer til dine ønsker.
Kundeportal
Dine kunder får deres egen adgang, hvor de nemt kan hente rapporter om deres leverancer.
Det kræver ingen ekstra indsats fra dig og rapporterne kan hentes, når det passer dem.

PERSONLIGT LOGIN
Adgangen giver kun adgang til deres egne journaler.

UDTRÆK AF DIVERSE JOURNALER OG STATISTIKKER
Dine kunder kan i real-tid trække de rapporter der vedrører dem selv.

FULDT OVERBLIK
Dine kunder kan få det komplette overblik over leverancer og historik – altid opdateret.
Drift og kundeservice
Sikkerhed og support er uundværligt i vigtige driftsmiljøer. Spurado leverer begge dele.

FRI SUPPORT
Ring eller send en mail efter skaleringsbehov. Så håndterer vi det uden det koster dig noget, hvis det er almindelige behov for assistance til løsningen.

SIKKERT DATACENTER, REDUNDANT MILJØ (ISO27001 OG ISAE3402-STANDARD)
Vi opbevarer dine data i et sikkert datacenter. Du kan være sikker på, at andre ikke har adgang til dine data.

DAGLIG BACKUP
Vi står for daglig backup af dataene, så intet går tabt. Derudover overvåger vi løbende sikkerheden, så dine data altid er beskyttet.

